24 October 2006

De ce e asa de greu sa comunici?

De cand a inceput scoala am constatat ca nu mai am timp. Nu sa scriu in blog ci sa citesc blogurile pe care le urmaresc. Azi am avut 8 ore incontinuu, cu studenti tineri si foarte galagiosi. Cand sunt entuziasmati de lucrurile noi pe care le invata isi manifesta bucuria foarte zgomotos. Iar pe mine ma doare capul. Si ca durerea sa fie mai acuta, unul dintre colegii mei de la Catedra de Sociologie mi-a povestit de conferintele de sociologie de la Oradea si Brasov, care vor avea loc curand.

Bineinteles ca informatia am aflat-o cand termenul de inscriere a expirat. Nu stiu cum este in alte medii universitare, dar la noi in facultate astfel de evenimente nu se comunica. Sunt secrete!! Nu care cumva sa stie si colegul sau colega si sa participe si el (sau ea). Si ma enervez numai la gandul ca suntem un mediu academic care prin definitie trebuie sa fie unul altruist si deschis.

M-am uitat pe paginile web ale colegilor. In afara de CV-ul clasic, foarte putini au si alte trimiteri catre legaturi de interes sa zicem. De bloguri nu are rost sa mai vorbim. Si cand te gandesti cata splendoare ne-a adus Internetul in munca la catedra. Totul e sa vrei. Totul e sa comunici.

No comments:

Post a Comment