23 October 2006

PC-Practic de la CHIP


A trecut destul de mult de cand nu mi-am mai cumparat o revista IT de la chiosc. Zilele trecute, m-am indurat si am dat 5,99 lei pe PC-Practic de la CHIP. E adevarat ca aproape tot ce se gaseste in varianta tiparita se poate citi online si ca informatiile se adreseaza unui utilizator mediu. Insa, am aflat si cateva lucruri pe care nu le stiam (din categoria Stiati ca...), precum:
"mobificare", cautarea cu gSeek, unde se gaseste cel mai vechi PC din Romania (la o fabrica de sticla din Tarnaveni) si ca exista telefonul din hartie.


Pc-Practic m-a dus cu gandul la revista Planeta Internet, care a disparut de pe piata foarte discret acum cativa ani. Cred ca peisajului media IT de la noi ii lipseste o publicatie cu stiri, povestioare despre tehnologie, ceva in genul emisiunilor de pe Discovery sau Deutsche Welle.

No comments:

Post a Comment