27 October 2006

Scriem in romana sau in engleza?

Postul lui Daniel Neamu despre motivele sale ca cititor de bloguri este in engleza. E foarte interesant, merita citit. Insa este in engleza. Pot sa citesc, sa scriu sau sa conversez in engleza, insa imi plac mai mult blogurile in romana. Si nu e chestie de patriotism. Ci dorinta de a promova cat mai mult continut online romanesc de calitate.

Cu toate ca numarul blogurilor din spatiul .ro a crescut simtitor (vezi analiza blogosferei romanesti), in mediul educational, cel putin, sunt inca foarte putine bloguri. Deocamdata nu am cunostinta despre vreun blog de facultate sau departament, asa cum se intalnesc in sfera de business, blogurile de companie.

Discutasem foarte pe scurt, cu colega mea Laura Malita si Simona Sava, director IREA, despre un blog pentru cea de a doua conferinta de educatia adultilor, care va avea loc la Timisoara in 17-19 noiembrie. Deschiderea exista. Vointa de asemenea. Probabil ca harta blogosferei romanesti se va imbogati de luna viitoare cu un nou blog, insa problema este a cititorilor. Colegele mei imi spuneau ca daca la conferinta anterioara de EA, de la Iasi, inca prezentarile erau citite de pe hartie, putine sanse ca blogul sa se bucure de comentariile participantilor. Exista riscul sa ramana doar o reflectie in timp real a desfasurarii evenimentului.

No comments:

Post a Comment