31 January 2007

Cine ma mai citeste...

Am cochetat destul de mult cu ideea daca (sau nu) sa-mi instalez contor pentru blog. Am optat pentru StatCounter. Si cred ca am facut destul de bine. Mie imi place. E usor de folosit si imi ofera exact ceea ce doresc. Cati vizitatori am, de unde sunt, de pe ce site-uri vin, ce cuvinte cheie s-au folosit pentru a ajunge la mine pe blog, cat timp zabovesc citind posturile si alte chestii (sistem de operare, rezolutie etc.).


Nu ma pot lauda cu foarte multe vizite (figura e pentru ultimele 7 zile). Cele mai multe sunt din Romania, Marea Britanie, SUA, Franta si Spania.


Nu sunt populara online, insa cei care ajung la mine pe blog stau destul de mult. Si asta e bine. Statisticile indica o medie de 15 minute. Azi, cineva din Verona, Italia a zabovit pe blog 20 minute. Cum a ajuns la mine? Cautand carti de informatica... Altii cauta strategii didactice sau rasism sau educatie si ajung la mine si mai citesc din posturi sau revin.

No comments:

Post a Comment