29 January 2007

Doar 10 MB?

M-am dezumflat! In semestrul I am lucrat cu studentii de la Psihologie din anul I cu wikispaces (vezi OraDeInfo). Pentru cei din anul II, de la pedagogie, care vor avea disciplina de "Instruire asistata de calculator" am cautat un alt spatiu wiki. Am ajuns la PbWiki (am creat chiar scheletul) si cand colo, ce sa vezi! Imi ofera posibilitatea sa creez cate pagini vreau dar imi ofera doar 10 MB de spatiu! Am pierdut mai mult de jumatate de zi citind FAQ-uri si discutii din forumuri. Si degeaba! Astfel ca trebuie sa ma orientez spre un alt spatiu. AM intr-adevar posibilitatea "sa cumpar" spatiu dar cum nu primsc acesti bani de la universitate, 
trebuie sa ma orientez spre alte spatii wiki. Orice sugestie m-ar ajuta. Daca nu, raman la Wikispaces care se pare ca se perfectioneaza din mers.

No comments:

Post a Comment