05 January 2007

Imi place oare ca ma numesc Gabriela?

Banuiesc ca e chestie de obisnuinta. Cand eram mica nu puteam pronunta G-ul asa ca tata si in ziua de azi ma striga Babi. Am intrebat-o pe mama de ce mi-a dat numele acesta si mi-a raspuns ca "era la moda". Hmm... nu cred ca asta voiam sa aud. Am intrebat-o si pe soacra-mea, acum ceva vreme de ce si-a numit copiii Ragnar, Ejnar si Oliver. Si mi-a raspuns ca raspunzator e filmul Vikingii, din 1958 cu Kirk Douglas. Coincidenta sau nu, astazi l-am putut urmari la TRV Cultural.


Cei trei frati Grosseck si cele trei nurori Grosseck.


si 3 nepoti

Eu mi-am numit copiii Vlad,Victor si Tiya pentru ca Vlad a fost primul si mi s-a parut foarte masculin (pe vremea aceea) numele; Victor - pentru ca a trait nascut fiind prematur la 6 luni si 2 zile si Tiya pentru ca mi-a placut intotdeauna cum deseneaza Tia Peltz si ... cum arata Tia Carrere.
Tag Technorati: Capsula Timpului


No comments:

Post a Comment