18 April 2007

SlideShare: spectacol de idei online

De cand am descoperit SlideShare am avut numai de castigat. Este una dintre cele mai fantastice aplicatii Web2.0 pe care o folosesc. Pentru toti cei care au de facut prezentari in PowerPoint SlideShare e locul perfect de informare. Si eu mi-am incarcat prezentarile recente si le-am inclus apoi in blog.

Azi am primit insa un email care anunta un concurs pentru cea mai buna prezentare. In cadrul competitiei World's Best Presentation Contest am gasit ca participanta prezentarea de mai jos, despre ce sunt tehnologiile Web2.0 si cum ne influenteaza.


Insa, partea cea mai frumoasa a mesajului a fost cea in care este anuntata posibilitatea de a descarca prezentarile in format ppt/pdf (numai pentru acei utilizatori care au dat acceptul). In partea dreapta, chiar sub prezentare apare Download File.
Mai multe in postul de pe blog.

No comments:

Post a Comment