25 May 2007

Leapsa

Ok, am primit provocarea lui Eduardo de a juca leapsa despre ce scopuri am in viitorul apropiat. Sa mentionez 5 sau 10. Ei, nu sunt eu asa amatoare de a juca leapsa (intr-un fel ii dau dreptate lui Cristi Manafu cand spune ca, daca nu are un caracter profesional, prea seamana a "flori, fete sau baieti") dar pe Eduardo il apreciez pentru eforturile sale indreptate spre integrarea noilor tehnologii in speta Web2.0, in educatie.
Aceasta leapsa "Gotta-Get-Goals" a fost initiata de Alex Shalman.

Deci, ce scopuri am in viitorul apropiat?

1. Sa am copiii sanatosi
2. Tiya sa vorbeasca
3. Sa ma realizez profesional (a se citi conferentiar)
4. Sa am o anumita independenta financiara (strans legat de punctul 2)
5. Sa pot sa asist la un concert al sotului meu
6. Sa avem dotarea la facultate cu echipament corespunzator noului trend tehnologic
7. Sa pot participa la conferinte internationale (peste hotare)
si ar mai fi, dar ma opresc.

Cui sa dau eu mai departe?
1. Carmen Holotescu
2. Sue Waters
3. Madalina Cocea
4. Marin Pruteanu
5. Gabriela Monica Dragalina

2 comments:

  1. Thank you Gabriela. I am still trying to figure your goals. As I speak Spanish I have a rough idea of what you have written.

    By the way, you need to link also to the Gotta Get Goals post, http://www.alexshalman.com/blog/2007/03/23/gotta-get-goals , who started this meme. Check their page and comments.

    ReplyDelete
  2. Update de raspuns la taguiala pe blog...

    ReplyDelete