27 June 2007

Imi place del.icio.us!

Cu toate ca stiu ca Ma.gnolia, spre exemplu, are mai multe facilitati de bookmarking, del.icio.us ma incanta prin simplitate si eficienta. Am citit (nu mai stiu unde) ca Joshua Schachter se gandeste sa faca del.icio.us cat mai social, introducand elemente de networking. Nu stiu cat de mult m-ar incanta acest lucru, ramane de vazut.
Deocamdata il folosesc cu succes ca depozit de linkuri, sursa de inspiratie, mentinerea de relatii, management de informatii personale, pentru colaborare pe proiect si multe altele (spre exemplu, Eduardo Peirano, autorul blogului OnlineSapiens mi-a trimis astazi 2 linkuri pe o tematica ce ma intereseaza - si n-ar fi facut acest lucru daca nu ar fi urmarit postarile mele din ultimele zile).

Asadar imi place del.icio.us. Iar de cand am descoperit DeliWin imi place si mai mult. DeliWin este o mica aplicatie care pune un butonas in bara de stare pentru a putea accesa tagurile din del.icio.us, fara sa mai deschizi programul de navigare.
Simplu de instalat, un adevarat manager de timp. In plus, permit exportul legaturilor sub forma unui fisier HTML.

No comments:

Post a Comment