11 July 2007

Intr-un final del.icio.us offline

Am probleme cu conexiunea la Internet. Cam o zi pe saptamana RDS leneveste. Si, cum adesea se intampla, prind acele momente cand Tiya doarme sau am terminat cu treburile casnice si as putea sa imi vad si de ale mele. Problema arzatoare era cu resursele salvate in del.icio.us. Accesibile numai on-line. Si uite asa am inceput sa caut o alternativa la a-mi vedea resursele salvate in del.icio.us si offline (pentru zilele negre). Nu am gasit (sau poate nu am facut eu sapaturi temeinice) asa ca le-am scris celor in drept. Mare mirare cand a doua zi am gasit si raspunsul in cutia postala (am fost foarte sceptica ca voi primi in timp util vreo indrumare dupa ce chiar citisem un articol despre serviciile Yahoo dezastruoase cu clientii) .
Raspuns care m-a nemultumit. Instalasem demult extensiile pentru FireFox care iti permit sa vezi linkurile salvate (si tagurile) dar nu si continutul. Oricum le multumesc celor de del.icio.us Customer Care ca mi-au raspuns.
Tot scotocind prin del.icio.us doar-doar voi gasi vreun raspuns la ce ma doare am gasit pe LifeHacker un articol semnat Gina Trapani, "Geek to Live: Wget local copies of your online research (del.icio.us, digg or Google Notebook" in care am gasit si solutia la problema mea.

Tot ce trebuie facut (nu intru in detalii tehnice - sunt in articol) este :
1) Crearea unui folder "del.icio.us archive" (cu nume sugestiv)
2) Lansarea din modul Command Prompt al comenzii
wget -H -r --level=1 -k -p -erobots=off -np -N
--exclude-domains=del.icio.us,doubleclick.net
http://del.icio.us/NUME_UTILIZATOR_del.icio.us/NUME_TAG

si gata!

Eu mi-am creat (tot la sugestia Ginei) un fisier .BAT pentru a modifica
relativ usor numele tagurilor pentru care doresc accesarea resurselor
of
f-line.

Multumesc Gina Trapani!

No comments:

Post a Comment