15 November 2007

Benzi desenate

Acum ceva vreme am mai scris (!) despre benzile desenate. Personal, mi se par o solutie pedagogica folositoare pentru dezvoltarea creativitatii in activitatile didactice care reclama utilizarea instrumentelor de e-learning. Am incercat mai multe astfel de aplicatii, unele bazate pe web, altele care se instaleaza local. Cateva astfel de aplicatii pentru crearea de benzi desenate mai simple sau mai complexe, bazate pe web, pe care le cunosc si care si-au demonstrat valoarea educationala sunt:
Preferatul meu ramane insa ToonDoo. Recent am descarcat si instalat ComicLife care ofera o perioada de incercare de 30 de zile, dupa care trebuie platita o suma. ComicLife pune la dispozitie cateva sabloane si posibilitatea de a exporta sub forma de fisiere grafice desenul obtinut. O lista de idei, proiecte pentru ComicLife se poate consulta aici.
Pentru cei de varsta mica recomand KerPoof. Mi-a placut, mai ales ca are si sugestii de utilizare la clasa pentru cadrele didactice. In plus, cu optiunile drag-and-drop se poate crea rapid si simplu chiar si un minifilm.

In acelasi context s-ar incadra si aplicatiile care imprima o nota de umor imaginilor sau clipurilor video. Asa sunt:
Alte resurse:
Un exemplu de utilizare a imaginilor gen benzi desenate (mai multe prezentari aici):

No comments:

Post a Comment