18 December 2007

MosCraciun@OraDe.Info

Saptamana trecuta tema de studiu a studentilor a fost axata pe comunicarea online (fani ai YM, m-am axat si eu pe acesta desi, sincer, de la anul am sa-l ignor si am sa folosesc Twitter sau oricare altul).
Subiectul de discutie (in regim de conferinta) a fost cea data de un post al lui Ionut Ciurea: "Mos Craciun exista: ai grija ce-ti doresti!".

Din raspunsurilor celor 6 grupe m-am gandit sa-i scriu o scrisoare lui Mos Craciun ca din partea anului I . Din pacate, nu am reusit deoarece desi o parte din ei au fost interesati sau intrigati, cea mai mare parte au au fost confuzi, dezinteresati sau neseriosi.

Iata si cateva din raspunsurile lor (asa cum le-au scris):

eu una nu cred in mos craciun ..doar in partea a doua cu ai grija ce iti doresti ca ai putea sa primesti

am poze cu mos craciun / voi n`aveti?

cum de o persoana care nu exista are popularitate?

de ce facem atata caz dintr-o minciuna asa gogonata..de ce mai avem nevoie de ea?

eu cred ca intr-o lume ideala nu ar exista mos craciun

pt ca unii oameni nu stiu sa-si exprime altfel sentimentele ecat prin cadouri

avem libertatea de a crede sau nu

e fratele lu shrek ?

eu cred dar in grinch crederti? hai mei terminatio!!!!!!!!!!! nu , ala e rautacios

ce om normal ar intra pe horn??

mos craciun exsita doar in mintile noastre hei

s-au deschis doua realuri\

pai hai sa va zic....eu cred ca rolul lui mos craciun este sa pandeasca sa afle ce ne dorim si sa indeplineasca si de aceea...trebuie sa avem grija ce ne dorim

eu cred ca mosu face ca rotitele universului sa se invarteasca in favoarea nostar si sa contribuie la realizarea lor

Mos Craciun se afla in fiecare dintre noi. Acum, suntem adulti si ni se pare destul de naiva ideea de a-ti pune dorinte si de a astepta ca un mos cu barba alba, ce coboara cu sania pe acoperisu' casei tale, sa coboare pe horn sa-ti lase cadoul in bocanci. Daca inlocuim pe personaju' de poveste cu o lege a fizicii cuantice si anume "legea atractiei" putem spune ca Mos Craciun exista, fiecare gand atragand dupa el ceea ce ai gandit. Eu cred in Mos Craciun-ul din mine.

hai sa va intreb altceva,...inseamna ca trebuie sa fim cuminti ca sa primim ceea ce ne dorim sau pur si simplu trebuie sa mergem dupa deviza scopul scuza mijloacele pt a atinge ceea ce ne dorim?

eu la gradi cand le zic ca VA ZIC LA MOSU nu au nici o reactie, dar cand le zic VA IAU CADOUL DE LA MOSU..... se lasa cu plansete

pana la urma copilariile trebuie stricate

deci stiti ca numa despre ce ne'a rugat profa sa vb nu vb

eu am vazut la gradi un mos...si ii pica barba de vata...da eu tot am crezut ca exista ...ma gandeam ca si-a trimis un ajutor..ca nu poate sa vina la toate serbarile de la gradi mosu

iti pui o dorinta, apoi dorinta sa scapi de dorinta

ar trebui sa avem si noi ziua recunostiintei

daca mosu exista si vine si la oamenii mari sper sa-mi aduca un 5 la neuro1

dar cine stabileste cat de realizabile sunt dorintele

Nu vreau sa fiu eu cel care destrama un mit sacru, dar eu cred ca Mos Craciuneste o "ea". Ganditi-va! Craciunul este o mare intalnire sociala, bine organizata, calduroasa, lejera, plina de viata, si gasesc greu de crezut ca un barbat ar putea face asa ceva!

ce grup dezorganizat suntem

papa mosule te astept si maine

nush c leg poate fi intre mosh si psiho

ce am ajuns? 30 de oameni intr-o camera si nu mai suntem in stare sa comunicam decat printr-un jaf de comp

ce aveti cu cainele meu?

k din pacate in ziua de azi esti condamnat sau etichetat daca apreciezi lucrurile simple

deci dk vrem sa-l def pe mos il def ca psihologii cu vise,si nu cu cadouri.fain!!


Mi-au placut doua ganduri:
  • "Eu cred in Mos Craciun-ul din mine."
  • eu la gradi cand le zic ca VA ZIC LA MOSU nu au nici o reactie, dar cand le zic VA IAU CADOUL DE LA MOSU..... se lasa cu plansete


Si, vorba unuia dintre studenti:

"DECLAR CONFERINTA DE MOSCRACIUNOLOGIE oficial esuata"

No comments:

Post a Comment