17 April 2008

Linkuri kilometrice 2

In urma cu 5 luni descopeream TinyURL, o aplicatie care permite transformarea linkurilor lungi in legaturi elegante. Astazi, via Twitter (mai exact Steve Hargadon), am descoperit o varianta imbunatatita, SnipURL, in sensul ca permite alocarea de "porecle" legaturilor si coduri de securitate. In plus, legaturile transformate pot fi trimise si prin email si "pastrate" intr-un repertoar (in acest caz e nevoie de inregistrare). Mi-a placut atribuirea unei denumiri sugestive pentru un URL lung - si "memorie scurta" :) .



Desi mi-am instalat butonasul langa TinyURL nu sunt inca convinsa sa-l utilizez. Sau poate ca m-am obisnuit (unul din marii dusmani ai Web 2.0).

Alte aplicatii de tip URL Shortener in afara de TinyURL si Snurl sunt:

No comments:

Post a Comment