13 June 2008

Twitter e baiat rau

Twitter imi ascunde mesajele! Practic ofera doar 'conversatii partiale'. Zilele trecute cautam exemple de mesaje de un anumit tip prin conturile celor pe care-i urmaresc si spre stupoarea mea am gasit posturi care desi apartin unor oameni pe care-i urmaresc si care ma urmaresc!!! (initial crezusem ca nu e vorba de reciprocitate) nu figureaza in pagina mea, nici macar la 'Replies'.
Doua exemple:

Ambele posturi sutn adresate de Eduardo atat lui Britt cat si mie dar ca raspuns lui Britt :
Nu stiu daca este o chestiune anuntata pe bloguri sau raportata ca si un bug la care se lucreaza dar eu am sesizat-o doar acum si stau si ma intreb: oare cate alte mesaje am pierdut ?

Ulterior: Cu Summize se poate vizualiza tot fluxul informational adresat mie (interogare: @grosseck) dar nu sunt deloc incantata ca trebuie sa apelez la alt utilitar. Oricum multumesc Carmen de sugestie.

Desi am primit de la Eduardo un link prin care cei de la Twitter incearca sa explice de ce au atatea probleme in ultima vreme raman inca la pararea ca e copilul obraznic al conectivitatii.

Am initiat un fel de leapsa , in special adresata actorilor educationali prezenti pe platforme de microblogging: Care este primul tau post (pe Twitter, Jaiku, Pownce, Cirip , Tumblr etc.) si etichetarea sa cu tagul twitter_first in del.icio.us (sper in participare !).

O observatie, mai degraba o comparatie: in timp ce pt. Twitter trebuie sa ai un piculetz de rabdare pt. a vedea care a fost primul mesaj postat la Cirip obtii acelasi lucru dintr-un singur click.
Ca si timeline : 6 august 2007 Twitter, 8 martie 2008 Cirip.

No comments:

Post a Comment