26 August 2008

Seesmic vine in ajutorul chestionarelor

Chiar la inceputul anului scriam un post despre ce instrumente web 2.0 poti folosi ca sa sondezi parerea cititorilor pe blog (dar nu numai). Astazi m-am jucat un pic cu PollDaddy (ramane preferatul meu, cred ca din comoditate / obisnuinta - care se pare ca-mi sunt cam prietene in ultima vreme) pentru ca de dimineata m-am muncit cu crearea unui newsletter pentru facultatea noastra - anul trecut universitar am fost numita sa fac parte din comisia de imagine universitara a facultatii si de anul acesta trebuie sa imi iau in serios sarcina - :(.

Dupa ce am pierdut aproape toata dimineata incercand sa vad ce si cum sa fie in newsletter, m-am gandit ca , totusi, poate nu ar fi o idee rea sa-mi intreb si colegii ce parere au despre acest lucru (nu de alta dar se pierde ingrozitor de mult timp in detrimentul altor activitati specifice unui cadru didactic, ca sa nu mai spun de cele domestice).

Si am descoperit ca PollDaddy vine cu o facilitate noua - aceea de a include imagini flickr sau clipuri video youtube si seesmic in sondaj! Ceea ce e extraordinar! Am incercat, rezultatul mai jos (rugaminte: nu dati atentie prea mare clipului video - nu am casti si microfon aici la Tg.Mures).

2 comments:

  1. Anonymous12:10 PM

    Nu stiu ce sa ami fac cu Vista! De ceva vreme nu pot vedea videoclipuri si-mi da tot felul de erori...
    Asa ca trebuie sa ma negociez cu Ale sa vad ceva, de aceea nu am reusit sa "contribui" mai devreme cu comentarii la blogul tau.
    Posturile lepot citi, dar cam atat!
    Mie imi plac mini-instrumentele acestea de sondare online, dar, din pacate, nu sunt foarte utile pentru o serie mai mare de intrebari...
    Oricum ar fi, cred ca un newsletter ar fi, in principiu, util. Realitatea insa ne va dezamagi! Stii tu de ce!

    ReplyDelete
  2. Poate pare ciudat, mie nicipe laptop nu-mi place sa lucrez (mi-e dor de tastatura veche de acasa).

    La PollDaddy ce imi place este ca permite nu numai mini - sondaje in blog (sau alte site-uri) ci chiar un scurt chestionar cu intrebari deschise chiar. Pentru chestionare cu multe intrebari ca instrument online studentul / cel implicat in cercetare se poate baaza pe wufoo, insa munca adevarata se face cu aplicatii gen SPSS sau Statistica.

    Pana una alta si anul acesta voi continua sa recomand studentilor aceste instrumente online de sondare a opiniei.

    ReplyDelete