24 October 2008

Am pus "muraturi" in biti si baiti

Cu inceperea noului an scolar mi-am mai creat o adresa de email, de data aceasta pe Gmail, pentru a putea gestiona mai usor comunicarea cu studentii. "Necazul cel mare" a venit cu "rocada" intre conturi, foarte costisitoare ca timp. Asa ca a trebuit sa ma gandesc cum as putea avea mai multe conturi de Gmail deschise. Solutia a venit, bineinteles, de la FireFox, care are un manager de mesaje ce permite acest lucru. Asa ca am instalat GMail Manager si, deocamdata, am reusit sa am doua conturi deschise fara sa ma incurc in ele.

Tot controbaind pe web in cautarea de utilitare pentru Gmail care sa ma ajute, am poposit pe pagina blogului clientului de posta electronica de la Google si am citit ca exista o noua facilitate "pentru lenesi". Mai exact este vorba despre "Canned Messages" , o optiune care permite "conservarea" unui text prin salvarea continutului unui mesaj sub diverse nume si retrimiterea acestuia catre alti destinatari (se activeaza din Settings-Labs).


Nu ma consider chiar atat de lenesa ca sa o folosesc insa motivatia deriva din numarul mare de grupe si diversitatea sectiilor si lipsa de timp.

Probabil ca pentru unii sunt "masuri expirate" dar eu sunt incantata atunci cand post sa imi salvez si 10 minute!

No comments:

Post a Comment