14 December 2008

Scenarist si regizor in clicuri!

Ce-mi place la web 2.0 este ca-ti permite sa te transformi dintr-un utilizator obisnuit in unul cu competente sau abilitati deosebite (nu intru in detalii despre ce dezavantaje ne si aduce).

Am pe lista de "training_personal" din delicious o serie de aplicatii pe care imi doresc sa le testez.
Astazi am incercat xtranormal, un utilitar 2.0 care te transforma din scenarist in regizor in cateva clicuri. Este in beta, loc de imbunatatiri exista (nu mai indoiesc ca se vor realiza) dar , in mai putin de 30 de minute am reusit sa incropesc un scurt scenariu.
Utilitate pedagogica imediata: la orele de compunere la clasele mici, la cele mari (inclusiv in anii de studentie) pentru exersarea creativitatii si a imaginatiei.
Deocamdata disponibil doar in engleza sau franceza (am incercat si cu text scris in romana dar traducerea" e hilara).

Permite si exportul pe YouTube deci ... incercati-l! Cel putin descreteste fruntile...

P.S. Background nefericit ales ... :)

No comments:

Post a Comment