03 October 2009

Despre delicious si muzica sau viceversa

Am mai scris acum ceva vreme despre faptul ca instrumentul de social bookmarking delicious permite ascultarea de clipuri mp3.

Astazi mi-am adus aminte despre o conversatie audio pe care as fi vrut sa o includ in lista de resurse a cursurilor penru studenti. Asa ca am inceput sa scotocesc prin propriile linkuri.

Fac o paranteza pentru cateva precizari legate de cautarea de fisiere audio sau video (chiar si de imagini sau documente cu delicious) prin utilizarea tagului special system. Astfel:
E, si acum referitor la folosirea delicious pe post de mp3-player astazi am avut o surpriza: exista un butonas care se numeste playTagger ce permite ascultarea direct in browser a oricarui tip de fisier audio. Mai mult, exista un script java care poate fi introdus in orice pagina cu cod HTML, sub lista de mp3-uri. Acesta este:

script type="text/javascript" src="http://static.delicious.com/js/playtagger.js"

Si un mic demo:

1 comment: