23 November 2009

Directii si strategii moderne de perfectionare in domeniul resurselor umane

In data de 21 noiembrie in organizarea DPPD , Universitatea Politehnica Bucuresti, a avut loc Conferinta Internationala "Directii si strategii moderne de perfectionare in domeniul resurselor umane"..
Organizatorii s-au intrecut in a oferi un eveniment de calitate. Felicitari in special lector drd. ing. Teodora Chicioreanu si .. la cat mai multe astfel de manifestari.
Nu numai ca m-am simtit bine dar am aflat multe lucruri noi, am cunoscut oameni deosebiti, a fost o atmosfera creativa si destinsa.

Cateva instantanee :


La eveniment, impreuna cu Carmen Holotescu am avut dubla calitate, de participant-autor si facilitator de workshop. Astfel, lucrarea noastra despre aspectele educationale ale utilizarii obiectelor multimedia in platforma de microblogging cirip poate fi rasfoita pe scurt in caseta:

Multimedia si microblogging prin cirip.ro

Am creat cu aceasta ocazie grupul EduCIRIP (@eduCIRIP) la care invitam sa adere cat mai multe cadre didactice, bibliotecari, responsabili cu politicile, orice actor educational (fie el student sau director de departament) pentru a se familiariza cu aspectele educationale ale microbloggingului. 


Slide-urile care au insotit sesiunea de workshop:

UPDATE: Am aflat de la Carmen ca platforma  cirip.eu a primit premiul de excelenta la CNIV 2009. FELICITARI!

No comments:

Post a Comment