04 December 2006

Mosu' din 6 decembrie

Raspund provocarii lansate pe blogul elearning in ceea ce priveste Lista de Mos Nicolae.
Deci, ce-mi doresc eu de sarbatori? Nu va fi o lista cu In primul rand, in al doilea rand ci doar ganduri si sperante:

Imi doresc ca fetita mea sa vina intr-o zi de la gradinita si sa imi povesteasca. Sper sa ii pot zice intr-o zi "Dar mai taci!"
Imi doresc ca baietii mei sa-si termine scoala fara sa mai fiu abonata saptamanal la discutia cu diriginta.
Imi doresc si le doresc tuturor ai mei sanatate.

Si sunt curioasa ce vor raspunde studentii mei. Inainte de a stii de lista de Craciun a blogosferei romanesti, i-am rugat pe studenti sa-si posteze dorintele in forumul "Draga Mosule ..." . Si le-am promis ca inainte de Craciun voi publica Scrisoarea catre Mos Craciun a anului I, Psihologie.

Deci, Mosule, esti acolo si pentru mine?

No comments:

Post a Comment