07 August 2007

Twitter

La insistenta lui Eduardo Peirano, autorul blogului OnLineSapiens si creatorul retelei Ning College2.0, mi-am creat un cont pe Twitter - o retea de socializare ce permite si microbloggingul.
Desi este o aplicatie foarte simpatica de comunicare este un "hot de timp" cu clasa (vezi si articolul din Gandul).
Mi-am adaugat cateva cunostinte online ca sa vad cum functioneaza "urmaritii" (Following) si "urmaritorii" (Followers). Spun online pentru ca, spre exemplu, atat pe Eduardo cat si Sue nu-i cunosc personal - ar fi si un pic dificil (Eduardo in America de Sud si Sue in Australia).
Am instalat si TwitBin pentru a posta mai usor din browser.

Sunt insa convinsa ca studentilor le va place aceasta aplicatie atunci cand vom ajunge la modulul de comunicare online. Spre ca va fi o ora de laborator amuzanta pentru ca marea lor majoritate sunt "mesengisti".

No comments:

Post a Comment