10 October 2007

Magicul cuvant beta

Unul din cuvintele la moda este Ning. Mai mult decat o retea sociala, Ning iti permite crearea propriei retele sociale. Asa cum am amintit intr-un post anterior, anul acesta m-am hotarat sa "tin pasul cu moda" si sa incerc Ning. Desi, in momentul de fata as vrea sa nu fi fost asa de entuziasmata cand am inceput sa folosesc Ning: una este sa fii membru, alta sa fii creator / moderator / facilitator / lector etc. Si cu peste 150 de studenti.

Problema care-mi da dureri de cap este editorul HTML. Categoric are nevoie de imbunatatiri fiindca "scrierea" unei pagini este de-a dreptul crima pentru timp, degete si ochi.
  • In primul rand e un hot de vreme "foarte cinstit": o pagina simpla creata in NotePad iti ia vreo 5 minute, aici mai pun 10 si asta pentru ca, ori de cate ori, inserezi o legatura, o imagine, bolduiesti un cuvant sau schimbi culoarea fontului editorul "te arunca" pe prima linie si defilezi si cauti unde ai ramas.
  • In al doilea rand, incep sa te doara degetele de-atata plimbat cu sagetile in text si plimbatul sus-jos cu mouse-ul in spatiul de editare.
  • In al treilea rand fereastra este atat de mica, incat am ajuns incrijorator de aproape de ecran cu nasul.
Deoarece in documentatie nu am gasit mai nimic care sa ma ajute, m-am gandit sa postez pe forumul Ning in education. Doar-doar ma "aude" cineva si primesc vreun indiciu.


Insa voi avea rabdare si voi astepta Ning v 3.0.

Despre Ning, creatorii sai Marc Andressen (cel care ne-a dat Netscape) si Gina Bianchini, intr-un interviu de Robert Scoble.

No comments:

Post a Comment