25 October 2007

Viva del.icio.us!

Sun fan del.icio.us. Asta e! Stiu ca exista si alte aplicatii de social bookmarking care, probabil, mi-ar fi mai de folos ... dar raman la del.icio.us. Fiindca este: simplu, usor de utilizat, am sentimentul ca apartin unei comunitati de invatare / practica si ma ajuta in dezvoltarea personala. Ce mai! e unul din companionii mei preferati in calatoria tehnologica (imprumut lingvistic de la Sue, de la care invat ceva nou cu fiecare post) in care am plecat acum doi ani (si la care ne cam obliga Web 2.0!).

Azi dimineata am primit de la Eduardo (blogul sau, OnLineSapiens, este unul din cele mai documentate pentru cei care doresc sa tina pasul cu utilizarea ICT in propriile strategii didactice sau pur si simplu sa fie informati cu ce mai e nou pentru educatie in lumea Web 2.0) linkul prezentarii "Exploring Instructional Uses of Social Bookmarking" a lui Britt Watwood si Jeffrey Nugent din cadrul unei sesiuni de instruire (James Madison University) pentru profesorii din mediul preuniversitar. Cu toate ca am ascultat la cateva zile de la sustinere podcastul abia azi, cand am primit linkul de la Eduardo, m-am invrednicit sa amintesc despre asta (probabil influentata si de faptul ca incepand cu minutul 22:50 Britt ne aminteste atat pe Eduardo cat si pe mine). Prezentarea, legata de utilizarea del.icio.us atat in predare - invatare cat si ca parte a dezvoltarii personale, va fi concretizata in numarul din decembrie al Revistei de Informatica Sociala intr-un articol scris de Britt Watwood despre experientele sale "delicioase" cu studentii.

Thanks Eduardo. Thanks Britt. Thanks Sue.

No comments:

Post a Comment