13 March 2008

Acum e, acum nu e ...

Foarte , foarte suparatoare chestiunea administrarii blogului de pe EduBlogs. Pentru ca:

Am creat la inceputul semestrului II un blog folosind platforma EduBlogs, cu acces numai studentilor din anul I. Si, surpriza! Acum o saptamana blogul din protejat a devenit public! M-am uitat in Dashboard, si alta surpriza! A disparut optiunea de management a drepturilor de vizualizare. Fiind la inceput m-am gandit ca ceva nu am facut eu bine, asa ca am rugat-o pe prietena mea de virtualitate de peste mari si tari, Sue Waters, care este si editor al The EduBloggers sa ma ajute. Dupa un scurt schimb de mesaje am ajuns la concluzia ca ceva se intampla dar nu stim ce, asa ca, la sfatul ei, am postat un mesaj pe forum in speranta ca mi se va raspunde.

Insa raspunsul nu a fost cel asteptat, cu atat mai mult cu cat nu demult am "experimentat " un alt incident - nu se mai incarca blogul! fiindca administratorii acestuia au decis sa mute serverele fara sa anunte pe nimeni.

Si acum eu ce fac? Mi-am asigurat studentii ca blogul este protejat si asa si a fost. Dar de fapt nu mai este.

Frustrant!

Asta nu-mi place mie la Web 2.0: BETA! perpetuu.

No comments:

Post a Comment