14 March 2008

Cum sa faci tutoriale?

Sau mai bine zis cum sa nu le faci. Ca mine.

Este pentru prima oara cand ma confrunt cu crearea de videotutoriale (de fapt capturi de ecran + voce - fiindca mai am multe de invatat pentru a realiza un adevarat tutorial).

Ar fi trebuit sa parcurg mai multe utilitare dar sunt foarte presata de timp asa ca am ales pe cel mai la indemana : Screencast-O-Matic. Am cochetat cu Jing de la Tech Smith (Camtasia am acasa dar acum sunt la job) care imi place dar nu ma lasa sa inregistrez decat 5 minute. Nici Screencasomatic nu ma lasa prea mult : 15 minute, dar este suficient prima oara. Oricum ma dor urechile (am si niste casti foarte proaste).

Alte utilitare pentru capturi ecran se gasesc la Directory of Learning Tools sau in tagul meu de del.icio.us.


Deci, prima parte din cum sa lucrezi cu Google Page Creator (parte a portofoliului didactic a studentilor de anul I).


Apreciez orice sugestie ... si critici - daca altfel nu se poate :(

No comments:

Post a Comment