18 September 2008

De la Yahoo ... pe linie video

Nu am mai incercat un serviciu Yahoo de multa vreme. M-am limitat doar la delicious si Flickr (folosesc rar de tot YM! si emailul). Desi JumpCut este in portofoliul gigantului media de peste 2 ani eu de-abia acum m-am invrednicit sa arunc o privire peste serviciul de editare video.
Are minusuri multe dar pentru persoanele nepretentioase care doresc o remixare a unui clip propriu este indicat. Permite si incarcarea de poze de pe flickr sau facebook, mixarea cu fisiere audio, introducerea de texte, diverse efecte de tranzitie sau de imagine, atribuirea de taguri, comentarii si altele.
Dupa ce m-am logat si am explorat interfata am mixat un clip de 1 minut, sub 30 de secunde cu o melodie si un titlu:



Vocile apartin Mihaelei Radulescu si Oanei Cuzino, de pe una dintre cutiutele muzicale ...

1 comment:

  1. Anonymous6:33 PM

    Folosesc eu serviciile Yahoo si sunt destul de ok, ei au gresit mult cu incarcarea excesiva a paginilor web, fata de google, intr-o epoca in care oamenii statea pe internet prin dial-up.

    ReplyDelete