05 November 2008

Si invatarea poate fi distractiva

daca folosesti un microblog, spre exemplu.

Cea mai cunoscuta aplicatie in 140 de caractere, Twitter, a prins in mrejele sale in special comunitatea de educatori. Cu alegerile din State s-a extins rapid la aproape tot "muritorul de net" american. La noi nu stiu cum va fi folosit Internetul in apropiata campanie electorala dar , asa cum Sorin Tudor spunea aseara intr-o dezbatare la TVR1, politicienii ar trebui sa-si angajeze personal cunoscator de "new media" daca vor sa aiba succes.

Sa raman insa la educatie. Preocupata de posibilitatea utilizarii microbloggingului in predare-invatare cam din primavara anului trecut, impreuna cu Carmen am si scris despre acest lucru: Can we use twitter for educational activities?, lucrarea prezentata la eLSE 2008 in aprilie.

Can we use Twitter for educational activities?


Anul acesta, cu lansarea serviciului romanesc de microblogging Cirip, ne-am extins si noi preocuparile si am incercat sa vedem daca microbloggingul poate fi folosit ca si platforma intr-un curs despre si cu web 2.0. Cateva dintre reusite (cu / sau fara bulinute negre) ne-am gandit sa le prezentam in cadrul conferintei de la Sibiu, "Knowledge Based Organisation" din 27-28 nov. 2008, in lucrarea :"Serious Fun in Education: using microblogging".
Serious Fun in Education: Using Microblogging
Sugestii?
P.S. Expresia "serious fun" am imprumutat-o de la Conor Galvin, UCD Dublin, pe care l-am cunoscut in cadrul seminarului de etwinning din Leuven de luna trecuta.

No comments:

Post a Comment