05 December 2008

Sunt suparata pe Google!

Resursele pentru seminariile mele le-am pus anul acesta pe Google Sites. Am zis sa vad ce si cum. Si-mi pare rau acum. Fiindca, unul din site-uri, cel care se adreseaza studentilor de la Psihologie a fost SUSPENDAT! (vezi mesajul galben).

Explicatia seaca face trimitere la politica de utilizare a serviciilor Google , care cica! le-as fi incalcat. Am luat fiecare bit la puricat si ... niente! Nu gasesc nici o trimitere abuziva, nici o incalcare a vreunui drept de autor, nimic.
Studentii nu pot sa-si faca temele, eu nu pot sa merg mai departe pana nu elucidez ... misterul! De ce s-a intamplat asa ceva? Acum cateva minute le-am scris din nou celor de la Google sa se justifice - pentru ca sunt suparata! FOC!

Si , uitandu-ma din nou pe clauzele de utilizare a aplicatiilor Google vad pe pagina lor de la Centrul de Ajutor urmatorul mesaj:


care imi da de gandit: deci se intampla si la CASE (MAI) MARI, nu-i asa?

Dar eu ce fac intre timp?

No comments:

Post a Comment