11 February 2009

Proces verbal :)

Intre 4 si 7 februarie am participat impreuna cu 5 colege la conferinta de stiintele educatiei WCES 2009, in organizarea universitatii Near East, Nicosia (de fapt partea turca Lefkosia) din Ciprul de Nord.

Cateva impresii de calatorie in colajul de fotografii:

BubbleShare: Share photos - Easy Photo Sharing

Cele sase care am format echipa de romance (ne-am mai intalnit cu inca 3 - un banatean din Resita si 2 de la Universitatea Valahia din Tg Jiu): Laura Malita, Carmen Holotescu, Ramona Bran, Raluca Lupou, Elena Danciu si subsemnata, am prezentat in fata unei audientei mai mult sau mai putin interesata de problematicile aduse de Web 2.0 in educatie sau de impactul proiectelor europene (coordonate de IREA):

Carmen:


Ramona

Gabriela:
Cam atat:

2 comments:

  1. Anonymous2:36 PM

    Offtopic: Maine seara e blogmeet in Irish Pub. Nu ne-ai onorat cu prezenta deloc. Cum facem sa te induplecam sa ni te alaturi?

    ReplyDelete
  2. Anonymous12:00 AM

    frumos slide...

    ReplyDelete