16 October 2007

Ning: o adevarata comunitate de practica

Zilele trecute am postat despre problema pe care o am cu intretinerea spatiului Ning OraDeInfo pentru studentii anului I.Spuneam ca am nevoie de un pic de ajutor asa ca am apelat la membrii comunitatii Ning in Education, dezvoltata de Steve Hargadon. Rezultatele au fost extraordinare (vezi sirul discutiilor). In cateva zile am avut un schimb de mesaje foarte fructuos, si am primit un suport neasteptat in "managerizarea" retelei create.

O parte din probleme le-am rezolvat. Spre exemplu folosesc Window Live Writer pentru a-mi scrie materialele sau apelez la Scribd pentru a include fisiere de (aproape) orice tip. Acum astept ca cei de la Ning sa imi trimita codul sursa al retelei pentru a modifica cateva linii in legatura cu RSS. In retelele private de tip Ning feedurile nu functioneaza, ceea ce face un pic dificila urmarirea activitatilor. Asa ca va trebui sa fac pe "programatorul" (desi nu sunt o persoana tehnica) ca sa obtin confortul dorit. 48 de ore atat au spus ca dureaza pana primesc codul.

in ceea ce priveste Ning ca si comunitate de practica, mi-a intrecut asteptarile. Efectele sale pozitive in educatie sunt numeroase iar avantajele care il recomanda ca o strategie instructionala pot contribui in mod evident la asigurarea unui act educational de calitate.

oradeinfo

Asa ca mi-a mai trecut din suparare.

Thanks Steve for Ning support!

No comments:

Post a Comment