01 February 2008

deliciosu' ma rasplateste ...

Imi place del.icio.us si, probabil, ca ma voi lasa convinsa foarte greu sa folosesc si altceva. Acum cateva luni am scris despre del.icio.us in Revista de Informatica Sociala (Insemnari sociale cu del.icio.us) iar o parte se gaseste pe Scribd si in versiune englezeasca (multumesc Monei pentru ajutor).

Dintr-o cautare cu totul pe alt topic decat social bookmarking sau del.icio.us (tot mi-am propus sa scriu despre serendipitate, poate ca ar trebui) am dat peste pagina unui workshop de la UEL - University of East London, mai bine zis un curs al School of Law din 17 decembrie 2007 - pe probleme de Web 2.0 in invatamantul superior - facultatea de drept.

Iar la referinte bibliografice (Higher Education Links and Resources) citesc:
Ceea ce imi spune ca trebuie sa revin asupra materialului si sa-l actualizez. Si sa ma faca sa ma simt mai bine fiindca raceala imi da o stare accentuata de disconfort.

No comments:

Post a Comment