07 February 2008

PDF-uri aratoase :)

Am gasit un utilitar simpatic, Issuu - care converteste fisierele PDF in carti electronice. E ca un fel de Scribd, dar pentru fisiere PDF. Procedura de creare este foarte simpla. In 3 pasi ai cartea gata! Pentru fisier trebuie introdus un titlu si o scurta descriere. Apoi stabilita adresa de email unde se va primi linkul catre rezultatul final. M-am inregistrat si am de gand sa explorez mai mult aceasta aplicatie Web 2.0 care are si facilitati de networking.
Pana una alta, m-am jucat cu articolul meu din nr. 7 al Revistei de Informatica Sociala, "Insemnari sociale cu del.icio.us" si uite ce a iesit (se poate cosmetiza aspectul):

Cu un clic pe "Open Publication" sau chiar pe "carte" utilizatorul este condus pe site-ul Issue unde poate explora in diverse formate de vizualizare documentul.

No comments:

Post a Comment