18 July 2008

Multumesc. Thank you

Exista momente in viata in care simti nevoia sa spui multumesc.
Astazi as dori sa spun MULTUMESC
celor de la care am invatat ca pot sa scriu profesor/dascal cu "C".

Adica un C care inseamna colega, colegialitate, colaborare, comunicare, conectivitate, creativitate dar si critica sau cearcane si cicaleala si ... atatea altele, fizic sau virtual:
  • Sue, pentru ca de la ea am invatat sa nu ma tem de social media
  • Eduardo, pentru tenaticitate si perseverenta de a ma implica online
  • Britt, pentru ca ma detemina sa fiu un profesor mai bun
  • Carmenei, pentru C-urile de "dincolo" de cuvinte :)
  • Laurei, pentru ca invat de la ea zi de zi din posturile blogului sau contul de del.icio.us sau cel de facebook sau atatea altele din marea familie de social media. Unul din posturile care mi-au placut atat de mult, "Sistemul periodic al elementelor in varianta multimedia" m-a determinat sa mai caut si alte tabele similare cu sau fara nici o legatura cu Webul, resurse pe care le-am strans cu Link Bunch
  • Monei pentru "ghionturile" de mobilizare, infruntare cu viata
  • Andreei, pentru linistea si calmul sau
  • si, bineinteles, tuturor , care intr-un fel sau altul, ma sprijina - sau ma suporta :) .

3 comments:

  1. Surprise! Nu ma asteptam sa fiu mentionata.. Multumesc.. pentru P de la Prietenie!!! Stii cat tin la tine deci n-are rost sa scriu aici :)

    M.

    ReplyDelete
  2. Anonymous5:42 PM

    Multumesc de aprecieri, reciproca e mai mult decat adevarata!

    ReplyDelete
  3. Anonymous2:15 AM

    Inca o data, multumesc, Gabi.

    Carmen

    ReplyDelete