09 October 2008

Publicitate a la student

Intr-o vreme se zicea "reclama e sufletul comertului". Nu contest ca este nevoie de promovarea de "produse universitare" (fie ele noi cursuri sau actiunile de inscriere la facultate). DAR, este de preferat ca publicitatea sa fie facuta in anumite limite, mai ales daca are loc intr-o institutie educationala.

In holul mare se gasesc afise de recrutare in OSUT, organizatia studentilor din Universitatea de Vest din Timisoara. As fi curioasa ce anume ar trebui sa vad in astfel de afise dar, mai ales, cum de au fost aprobate?





Gresesc cumva cand spun ca nu este locul lor intr-o institutie de invatamant superior?

4 comments:

  1. Le putem folosi cu studentii de la Jurna pt a porni o discutie despre discriminare. Multe reclame folosesc prejudecati si stereotipii, dar astea sunt direct "offensive" fara a mai fi "funny".

    M.

    ReplyDelete
  2. probabil li s-a parut interesant si original dar la randul lor posterele astea cad exact in nisa de care vor sa se distanteze - si anume "prostul gust".
    or vrea ei, domnii si domnisoarele de la OSUT, sa convinga studentii ca organizatia lor este "cool adevarat" - spre deosebire de caricaturile din poze - dar metoda aleasa, acest atac direct si personal, este cat se poate de nefericit. chiar mai mult, transmite exact un mesaj exculsivist si agresiv. o organizatie studenteasca ar trebui, dimpotriva, sa incerce sa includa cat mai multe categorii de studenti nu doar ceea ce dumnealor li se pare acceptabil. ce fac daca sunt pitzipoanca si vreau in OSUT, sa-mi apar drepturile?
    take care

    ReplyDelete
  3. Stii bine ca eu am fost intrigata (ca sa nu ma exprm altfel) de calitatea limbajului... Oi fi eu mai in varsta si cu alte viziuni, dar niciodata n-am fost de acord cu folosirea unui astfel de limbaj, oricat de "cool" ar fi si mai ales intr-o institutie academica!

    ReplyDelete
  4. Afisele mi se par de prost gust si nu au ce cauta intr-o institutie de invatamant.
    Afisele sunt discriminatorii pentru acele categorii sociale prezentate in ele...

    ReplyDelete